Haken voor kerst

De leukste periode van het jaar staat weer voor de deur namelijk kerst πŸ˜€ Geen idee hoe andere erover denken maar haken voor kerst vind ik zo aangenaam, lekker knus op de bank onder een fleece dekentje met een heerlijke tas dampende koffie en met een leuke serie/film op tv, heerlijk toch!

Zoals ik in mijn vorige blog alreeds gepost had ben ik bezig met de kerstman CAL van PeggySewΒ (deze week deel 3) en daarnaast ben ik ook bezig met de Sweet Snowman, eigenlijk was ik daarmee bezig, want hij is sinds gisteren klaar πŸ™‚ En natuurlijk ben ik ook nog bezig met het jurkje van CreaChick!

Maar er staan nog vele kerst haakprojecten te wachten!Β Neem een gerust een kijkje op mijn Pinterest bord van kersthakenΒ voor inspiratie πŸ™‚

Hier een overzicht van de kerst haakprojecten die ik deze week zal starten of toch proberen πŸ˜‰

Super schattige gehaakte onderleggers voor kerst! (patroon)


Nog super leuke gehaakte onderleggers voor met kerst, hier heb ik nog geen patroon van maar lijkt me niet moeilijk om het zelf uit te vinden hoe het precies zit πŸ˜‰


Kerst potjes/flesjes/bokalen haken πŸ™‚ Nog geen idee hoe en wat ik precies ga maken maar deze vind ik wel mooi πŸ™‚ Het zal een mix worden van van alles en nog wat hihi

Ahaaa zoveel leuke ideetjes en zo weinig tijd πŸ˜‰

Geef een reactie

