De kerstman is klaar!

De kerstman CAL van PeggySew dat ik meedeed via Facebook is klaar! Een weekje te vroeg, want deze week is het normaal de muts + zak dat ze maken maar ik vond de muts van het originele niet zo heel mooi en de zak voor de pakjes vond ik ook niet nodig dus wat heb ik gedaan? Ik heb zelf een muts verzonnen ๐Ÿ˜‰

Hieronder kan je het verloop zien van de kerstman, van het begin tot het einde. De kerstman is gehaakt met wol van de Zeeman (Royal) en op haaknaald nr 3. Hij is ongeveer een 57 cm groot.

Voor wie het wil weten : de staander waardoor de kerstman rechtsblijft staan is een gewone keukenrol houder van bij de Action en de bril is een speelgoedbril, ook vanbij de Action ๐Ÿ˜‰

Ik ben SUPER tevreden hoe mooi hij geworden is ๐Ÿ˜€ Dit was mijn eerste CAL dat ik volgde maar wat leuk om te doen! Ondertussen kan je de losse delen en of het volledige patroon aankopen via de website van PeggySew – Nederlandse versie van het haakpakket+ wol van de Maxi kerstmanEnglish version crochet kit Maxi Santa.

Ondertussen ben ik nog steeds bezig met het kerstjurkje… Normaal was ik bijna klaar geweest MAAR ik moest helaas opnieuw beginnen omdat het veel tรฉ groot was geworden. Jammer maar ja, zoiets kan gebeuren helaas. Na wat flink vloeken gaan we er terug voor haha

Verder ben ik nog bezig met een kerstbeertje voor in een krans te plaatsen. De foto’s volgen wanneer het klaar is ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

